Hoe kan je bepaalde types afspraken groeperen onder een categorie?

Om een beter overzicht te bieden aan uw klanten kan u kiezen om bepaalde types afspraken onder te verdelen in submappen. 

Voorbeeld:

1. Afspraak op kantoor

  • korte afspraak (15min) 
  • Uitgebreide afspraak (60min)

2. Afspraak bij de klant op kantoor 

  • Korte afspraak (15min) 
  • Uitgebreide afspraak (60min) 

De klant zal eerst een keuze moeten maken alvorens hij een afspraak kan boeken. Een afspraak op kantoor of een afspraak op locatie? Vervolgens kan hij kiezen tussen de verschillende type afspraken. 

Hoe stel je dit in?

1. Ga naar algemene instellingen > type afspraken 

2. Klik op de knop "groeperen" (links van nieuwe type afspraken")

mceclip0.png

3. Klik op nieuwe groep aanmaken. 

mceclip1.png

4. Je bekomt vervolgens op onderstaand scherm:

  • Titel: Noteer hier hoe je wilt dat de categorie noemt.
  • Omschrijving van de groepering
  • Afbeelding > Meer info bij Artikel: Afbeeldingen toevoegen
  • Afspraak types: vink jou types afspraken aan die je wilt dat toegevoegd worden aan deze categorie. 

5. Klik vervolgens op "opslaan"

In onderstaande afbeelding kan je een voorbeeld zien hoe dit te voorschijn komt:

mceclip3.png