Hoe stel je in dat je als agenda eigenaar een bevestigingsmail ontvangt als de klant een afspraak boekt?

Je kan instellen dat jezelf ook een mail ontvangt, zodra een klant een afspraak online geboekt heeft. Je wordt automatisch geïnformeerd bij het boeken van een afspraak, maar ook bij annulatie of wijzigingen.

Hoe kan je dit instellen?

1. Ga naar persoonlijke instellingen > agenda voorkeuren

2. Klik op het tabblad "agenda instellingen"

3. Ga naar het onderdeel "bevestigingsmail ontvangen"

4. Kies de gewenste instellingen:

  • Geen bevestigingsmail ontvangen: je zal geen mails ontvangen. 
  • Zelf een bevestigingsmail ontvangen wanneer de klant een afspraak boekt: je ontvangt een mail als de klant online een afspraak geboekt heeft
  • Zelf een bevestigingsmail ontvangen wanneer de klant of ikzelf een afspraak boek: Je ontvangt een mail als de klant of jijzelf een afspraak geboekt hebt in de agenda 

5. Zodra je de instellingen correct hebt ingesteld, klik je op "opslaan".