Hoe stel je in dat je klant een bevestigings- en herinneringsmail ontvangt?

Indien je wenst dat je klanten altijd een bevestigings- en herinneringsmail ontvangt bij het boeken van een afspraak, kan je dit instellen bij "mijn voorkeuren". 

Volg onderstaande stappen om de instellingen te wijzigen: 

1. Ga naar persoonlijke instellingen > mijn voorkeuren

2. Klik op het onderdeel "herinnering en bevestiging"

3. Kies de gewenste keuze 

  • ingeschakeld en standaard geopend: hierbij schakel je in dat de klant een bevestigingsmail dient te ontvangen bij het boeken van een afspraak. Standaard geopend heeft te maken met het venster om het e-mailadres in te vullen als jij zelf een nieuw slotje boekt voor iemand in je agenda. 
  • ingeschakeld: hierbij schakel je de mails in, maar wordt het e-mailadres niet standaard gevraagd bij het aanmaken van een nieuwe afspraak. 
  • uitgeschakeld: Als je dit aanduidt, krijgt ge klant geen mails bij het boeken van een afspraak. 

4. Klik op "opslaan"