Hoe stel je in dat je klant een bevestigings- en herinneringsmail ontvangt?

Als je wilt dat je klanten altijd een bevestigings- en herinneringsmail ontvangen bij het boeken van een afspraak, kun je dit instellen onder "Mijn voorkeuren".

Volg onderstaande stappen om de instellingen te wijzigen: 

1. Ga naar Persoonlijke instellingen > Mijn voorkeuren

2. Klik op het onderdeel "Herinnering en bevestiging"

3. Selecteer de gewenste optie:

  • Ingeschakeld en standaard geopend: Hiermee zorg je ervoor dat de klant een bevestigingsmail ontvangt bij het boeken van een afspraak. "Standaard geopend" heeft betrekking op het venster waarin je het e-mailadres invult wanneer je zelf een nieuw tijdslot boekt voor iemand in je agenda.
  • Ingeschakeld: Hierbij schakel je de mails in, maar wordt het e-mailadres niet standaard gevraagd bij het aanmaken van een nieuwe afspraak. 
  • Uitgeschakeld: Wanneer je dit aanduidt, krijgt de klant geen mails bij het boeken van een afspraak. 

4. Klik op "Opslaan"