Hoe start je een synchronisatie tussen je Appoint agenda en je Exchange account?
Om van start te gaan met je synchronisatie kan je best eerst contact opnemen met een Appoint helpdeskmedewerker. In je account dienen wij je toegang te geven tot de optie synchronisatie.
1. Ga naar Persoonlijke instellingen > Beheer synchronisaties
Bovenstaand scherm komt tevoorschijn. Je ziet dat er nog geen enkele synchronisatie verbonden is.
2. Kies voor Exchange door rechtsboven op "verbinden" te klikken.
3. Je krijgt onderstaand scherm:
- Host: Om dit te kunnen invullen kan je best contact opnemen met je servicebeheerder.
- Gebruikersnaam: Je e-mailadres
- Wachtwoord: Je wachtwoord
4. Zodra je bovenstaande informatie hebt ingevuld, komt de status "unapproved" te staan onder Exchange. Dit wil zeggen dat Appoint jouw synchronisatie nog dient goed te keuren. We adviseren je Appoint te contacteren met deze vraag.
5. Zodra Appoint je synchronisatie heeft goedgekeurd, wordt de status aangepast van unapproved naar running. Dit wil zeggen dat de synchronisatie verwerkt wordt.
6. De eindfase is de status "queued". De synchronisatie is nu afgerond en functioneert.