Wat dien je te doen als je synchronisatie in "Error" gaat?
De status 'Error' wilt zeggen dat je synchronisatie niet meer optimaal werkt.
Om de status te controleren, dien je volgende stappen te ondernemen:
1. Ga naar Persoonlijke instellingen > Beheer synchronisaties
2. Je ziet nu een overzicht van de mogelijke synchronisaties:
3. Onder je synchronisatie zie je de status:
4. Je kan volgende statussen ontvangen:
- Error = foutcode
- Queued = de synchronisatie werkt
- Unapproved = De synchronisatie dient nog goedgekeurd te worden door Appoint.
- Running = Synchronisatie wordt verwerkt
5. Indien de status "error" weergeeft, wilt het zeggen dat de synchronisatie niet werkt zoals het moet werken. We raden je aan Appoint te contacteren. Appoint kan kijken wat de foutcode is en kunnen dit voor je oplossen.
We adviseren je niet om de synchronisatie te annuleren en een nieuwe aan te maken. Dit lost vaak de error niet op. Hij zal zich herhalen bij een nieuwe synchronisatie.