Hoe kan je je geboekte afspraken exporteren naar Excel?
Je kan je afspraken analyseren door je geboekte / afgewerkte afspraken te exporteren naar Excel.
1. Ga naar Agenda > Statistieken
2. Noteer welke periode je zou willen exporteren:
- Groep: indien van toepassing selecteer de juiste groep. Het is mogelijk dat hier maar één optie mogelijk is.
- Agenda: Selecteer welke agenda je wenst te bekijken of alle agenda's
- Startdatum: Stel hier je startdatum van de gewenste periode in
- Einddatum: Stel hier je einddatum van de gewenste periode in
Klik vervolgens op 'Opslaan'
3. Zowel de afgewerkte en geboekte afspraken worden vervolgens weergegeven. Wat is het onderscheid?
- Afgewerkte afspraken: Alle afspraken die reeds uitgevoerd zijn
- Geboekte afspraken: Hier worden ook afspraken gearchiveerd die nog zouden moeten plaatsvinden. De afspraak is geboekt binnen de periode die u geselecteerd hebt.
Daarnaast zie je ook verschillende niveau's:
- Geboekt door account / secretariaat: Dit zijn het aantal afspraken die geboekt zijn door jou en je collega's intern.
- Het is mogelijk dat dit niveau een andere naam heeft. Dit hangt af van je aanspreking instellingen bij Tools > teksten instellen > 2de tabblad
- Geboekt door telesecretariaat: Hier wordt het aantal afspraken getoond die geboekt zijn door telesecretariaat gebruikers. Dit is niet altijd van toepassing bij iedereen.
- Geboekt door klant: Dit zijn de afspraken die geboekt zijn door de klant online.
4. Langs afgewerkte en geboekte afspraken ziet u het volgende icoon:
5. Klik op dit icoon.
6. Je zal nu een mailtje ontvangen waar je een file kan downloaden.
De file wordt gestuurd naar het e-mailadres van het account waar je mee ingelogd bent. Indien jouw e-mailadres niet gekoppeld is met dit account, dan zal iemand anders een mail ontvangen.
Indien je vreemde tekens ziet ipv telefoonnummer, datums, tijden bekijk onderstaande artikel voor meer info:
Statistieken - vreemde tekens