Hoe maak je een afspraak status aan?

1. Ga naar algemene instellingen > Afspraak status

2. Voeg een nieuwe status toe en bepaal al je instellingen:

  • Titel van de status
  • Code (deze code wordt vermeld bij afspraken met deze status). Hierbij enkele voorbeelden:
    • AW: Aanwezig in wachtzaal 
    • No-show: de klant is niet komen opdagen 
  • Je kan een tekstkleur toekennen aan de status
  • Je kan een achtergrondkleur toekennen aan de status
  • Teller bijhouden (wil je bijvoorbeeld weten hoe vaak een patiënt niet is komen opdagen)
  • Pagina verversen

Let op: De appoint agenda houdt standaard een archief bij over uw cliënten als de geboortedatum verplicht ingevuld wordt in het invulformulier. Indien dit van toepassing is bij u, kan u bij ieder klantendossier zien hoeveel keer een bepaalde klant niet is komen opdagen (no-show). De teller dient ook aangevinkt te worden bij het instellen van de status.

Bij het onderdeel "klanten" in uw appoint agenda kan u de historie terugvinden van alle klanten. 

Bekijk in het volgende artikel hoe je een status kan toewijzen aan een afspraak > Voeg een status toe aan een afspraak