Hoe kan je je nieuw wachtwoord van O365 toevoegen aan je Appoint?
Indien je je wachtwoord hebt aangepast van je O365 account, kan je gemakkelijk je wachtwoord updaten in Appoint bij het onderdeel synchronisaties.
De Appoint agenda zal uiteraard niet meer werken als je je wachtwoord van O365 hebt veranderd. Er komt dan een status 'error' bij je synchronisatie van O365:
Je kan gemakkelijk je wachtwoord updaten door te drukken op 'Verbinding vernieuwen'.
Zodra je hier op klikt, wordt je gestuurd naar een officiƫle Office-pagina waar hij terug verbinding gaat zoeken met je O365 account.
Vervolgens komt de status 'Unapproved' te staan bij je O365-synchronisatie. Dit wil zeggen dat je synchronisatie terug aangevraagd is, maar hij dient nog goedgekeurd te worden door het Appoint-team.
Als het Appoint-team de synchronisatie heeft goedgekeurd, wordt de status aangepast naar 'Queued'. Dit wil zeggen dat de synchronisatie correct is aangevraagd en terug werkt.
LET OP:
Indien er een tweestapsverificatie of andere security controles toegevoegd zijn aan je O365 account, dien je dezelfde stappen uit te voeren als hier boven.