Hoe verstuur je een automatische e-mail?
e kan een automatische e-mail uitsturen naar je klanten. Er zijn verschillende opties:
- 1 dag op voorhand
- Dagelijks op een bepaalde tijdstip
Hoe stel je een automatische mail in?
- Ga naar communicatie > mail versturen
- Klik rechtsboven op "automatische mails instellen"
- Klik op " nieuwe template toevoegen"
- Maak de e-mail op door alle velden in te vullen.
- Titel: titel van de e-mail
- Inhoud: De inhoudelijke tekst die je wenste te versturen
- Je kan hier een link in verwerken
- Alle agenda's: Vink aan bij welke agenda's je deze mail wenst te versturen.
- Alle locatie: Duidt de gewenste locaties aan
TIP: Indien je een persoonlijke e-mail wenst te hebben per agenda, dan dien je verschillende templates op te maken en telkens de juiste agenda aan te duiden waar de mail bij hoort.
- Klik vervolgens op 'Opslaan'
- Klik vervolgens op het klokje langs het potloodje:
- Klik op "nieuw tijdstip toevoegen"
- Stel de juiste regel in wanneer je wenst dat de mails verstuurd worden.
- Regel: Je hebt de keuze tussen dagelijks / 1 dag of 2 dagen op voorhand
- Regelwaarde: het tijdstip dat de mail gestuurd mag worden.
- Klik vervolgens op 'opslaan'.
- Je mail wordt nu automatisch verstuurd.