Hoe kan je de historiek raadplegen?

Er zijn verschillende manieren om de historiek raad te plegen. 

OPTIE 1: Er wordt een historiek bijgehouden bij ieder tijdstip in de agenda.
Hoe dien je deze te raadplegen?

  • Ga naar Agenda > mijn agenda
  • Klik met je rechtermuisknop op een vrij of bezet slot
  • Kies 'historiek van tijdstip
  • Vervolgens opent er een kader met de historiek van het gekozen slot. Je kan zien:
    • Welk tijdstip een actie ondernomen is
    • Wie deze actie uitgevoerd heeft
    • Op welke afspraak de actie betrekking had
    • Welke actie uitgevoerd is

Voorbeeld: 

OPTIE 2: Volledige historiek raadplegen
Hoe kan je de volledige historiek zien?

  • Ga naar Agenda 
  • Klik op het onderdeel 'Historiek' 
  • Hier zie je de volledige historiek van deze agenda. Je kan hier dezelfde info terugvinden als bij het 'historiek van tijdstip'

OPTIE 3: Historiek van klant
Je hebt ook de optie om op een klantnaam te zoeken. Indien hij een klant gevonden heeft weergeeft hij alle historiek van deze klant, waaronder al de geboekte afspraken van hem/haar.

Hoe kan je zoeken op klantnaam?

  • Bovenaan op de webpagina vind je in je linkerhoek een kader 'zoek afspraak'.
  • Typ hier de naam van je klant. 
  • Je krijgt vervolgens een overzicht van alle afspraken van deze klant. Voorbeeld: